Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul vânzărilor încheiate la distanță:

Consumatorul are dreptul  de retur al produsului,fără a fi nevoit să justifice decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014,în termen de 14 zile începând cu ziua în care clientul intră în posesia fizică a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat,adica in ambalajul original cu toate accesoriile,cu toate etichetele intacte si documentele care l-au însoțit.

Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice,lovituri,ciobiri,zgarieturi, șocuri,urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate.

Produsele care au fost montate integral sau parțial nu vor fi acceptate pentru retur.

………………………………………..

  • Dreptul de retur :

Clientul notifică pe mail : office.procaproduction@gmail.com sau telefonic : 0769681948,compania S.C. Proca Production Invest S.R.L. cu privire la decizia de returnare a produsului.

In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail sau telefonic detalii cu privire la procedura de retur.

Returnarea se poate face prin curier rapid sau prin flota companiei S.C. Proca Production Invest S.R.L.

………………………………

  •   Costurile pentru returnarea produsului :

– Costurile de transport pentru retur al produsului vor fi suportate de cumpărător.

– Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vandut ca nou,se va solicita o taxa pentru readucerea în stadiul initial de fabricare,daca este posibil sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vanzarea produsului ca second-hand sau la opțiunea clientului,îi vom reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia.( art.14.punctul 3 ).

……………………..

  •  Rambursarea sumelor către client :

După ce cumpărătorul returnează produsul către vânător și îl primim de la curier,vom proceda la o verificare a stării acestuia,iar în urma evaluării,vă vom comunica decizia noastră în scris sau telefonic,și dacă este cazul,vă vom rambursa contravaloarea produsului.

IMPORTANT: 

Exceptie de la dreptul de retur în conformitate cu prevederile legii nr.449/2003 referitoare la vânzarea produselor și garanțiile aferente,exista categorii specifice de produse care,indiferent de motivele invocate,nu pot fi returnate de către consumatori:

  • Produsele utilizate necorespunzator de catre client,care au suferit daune în urma acelei utilizări inadecvate.
  • Produsele confecționate conform specificațiilor sau personalizate conform dorințelor consumatorilor.
  • Lipsa dovezii de cumparare ( factura,chitanta,bon,awb )

Open chat
Hello 👋
Can we help you?